.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم فرمانده معظم کل قوا ؛
فرمانده سابق لشکر 25 کربلا رئیس سازمان بسیج کشور شد+سوابق
شمال نیوز: فرمانده سابق لشکر 25 کربلا مازندران مازندران حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.....

شمال نیوز: فرمانده سابق لشکر 25 کربلا مازندران مازندران با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.

به گزارش شمال نیوز ، طی این حکم رهبر معظم انقلاب، سردار غیب‌پرور جایگزین سردار محمدرضا نقدی در سازمان بسیج مستضعفین شد.
متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

نظر به انتصاب سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب می کنم.

ارتقای حضور سازمان یافته تر مردم(بویژه جوانان عزیز) و اعتلای بسیج در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی(مثل علم، فرهنگ، دفاع و خدمات رسانی)، ایجاد و ساماندهی مجموعه های اندیشه ورز و رصدگر در تمام سطوح به خصوص در ستاد بسیج برای راهبردنگاری و رصد فعالیت ها و جلوگیری از نفوذ دشمن، ایجاد سازوکار قطعی برای تقویت هم افزایی اقشار و همکاری و هماهنگی با دستگاههای ذی ربط، مورد انتظار است.

از زحمات و تلاشهای موثر و مخلصانه سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می کنم. توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سید علی خامنه‌ای ۱۷ آذر ماه 1395   سردار غیب پرور کیست ؟ سردار غلامحسین غیب پرور از پیشکسوتان 8  سال دفاع مقدس، متولد شیراز است و تحصیلات خود را تا مقطع دکترای مطالعات استراتژیک ادامه داده است.

وی ازجمله مبارزین انقلابی با رژیم ستمشاهی بوده که به واسطه همین فعالیت‌ها، در سال 56 درحالیکه دانش‌آموز بود، از مدرسه اخراج شد.

وی در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز به عضویت در لشکر 19 فجر شیراز درآمد و پس از پایان جنگ تحمیلی در مسئولیت‌های آموزشی سپاه پاسداران به خدمت پرداخت.

غیب‌پرور اوایل دهه 80 مسئولیت آموزشی نیروی زمینی سپاه را برعهده گرفت و پس از آن تا سال 85 فرمانده لشکر 25 کربلا در مازندران شد.

پس از سال 85 به مدت 2 سال فرماندهی لشکر 19 فجر در فارس را برعهده گرفت و با ادغام نیروی مقاومت و زمینی به فرماندهی سپاه استان فارس منصوب شد و یک دهه در این منصب به خدمت پرداخت.

وی در آذرماه سال گذشته و پس از شهادت سردار حسین همدانی فرمانده وقت قرارگاه امام حسین(ع) در حلب سوریه، جایگزین وی شد. این قرارگاه مسئولیت سازماندهی گردان‌های امام حسین(ع) را برعهده دارد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.